Intrebari frecvente

In ce condiții se personalizează ambalajul ?

Personalizarea este conditionata de cantitatea de produs consumata de beneficiar intr-un an . Concret , putem personaliza minim 100 kg ambalaj la costuri decente , ceea ce inseamna cca . 80-90.000 plicuri produs . Clientul , trebuie sa consume acest produs intr-un timp de cca doi ani . Ar rezulta un consum minim lunar de 3500 plicuri / sort produs . Concluzia este urmatoarea , se poate personaliza si sub aceasta cantitate , dar costurile cu personalizarea cresc

MAI MULTE EXPLICATII PERSONALIZARE CLIENTI NOSTRI LA PRODUSE PERSONALIZATE
Produsele portionate in doze unice ( plicuri sau caserole ) - sunt conforme cu cerintele exigente ale normelor HCCP din industrie alimentara

Comercial , aproape că nu se se acceptă să livrați hrana ( pizza , spaghette , sandwich-uri , cartofi etc) la domiciliu / birou , fără să le insoțiți cu o porție de sosuri/dresing-uri sau condimente.
Nu este o modă , este o necesitate .
Unii vor o hrană mai light , mai ușoară , alții mai condimentată sau mai calorică .
De aceea , le oferim clienților aceaste optiuni : sosurile , condimente,sare , otet etc. Ei si le vor drege dupa pofta lor , produsul .
Legat de aceste sosuri – aveti optiunea sa le ambalati Dvs. in caserole cu capac . Nu e chiar asa de simplu .
1)Caserolele Dvs . nu prea sunt etanse . De obicei , aceste caserole nu sunt etanse exact in mometul cand ajung pe bancheta din spate a autoturismului cumparatorului de pizza . Va avea o amintire placuta despre Dvs .
2)Caserolele Dvs. poate nu sunt cele mai igienice . Trebuie sa recunoasteti . Incepeti o galeata de 10 kg de sos(ketchup , maioneza ,usturoi sau alteceva) , portionati azi 10 caserole din ea ( cca 1 kg) , apoi 10 caserole maine s.a.m.d. Credeti ca-i bine sa manevrati un polonic zilnic in acea galeata ? Sunteti sigur ca acele caserole mai sunt curate ? Suneti sigur ca ketchup-ul din galeata mai este proaspat dupa 9 zile de la deschidere ?
3)V-ati pus vreodata problema urmatoare ? Aceste caserole ambalate de catre Dvs. , ar trebui sa aiba o eticheta cuprinzand: compozitia , alergeni , valori nutritive , garantie etc.

De aceea , normele de igiena pentru industrie alimentara , nu agreeaza aceste portionari .
Produsele portionate profesional , sunt mai sigure si elimina riscurile descrise la punctele de mai sus .

Produsele noastre , sunt produse profesionale .
Sunt ambalate cu masini automate , in conditii igienice .
Folosesc folii speciale , potrivite pentru o conservare de lunga durata .Sunt ambalate etans intr-o atmosfera controlata . Au inscrise toate toate textele obligatorii .
In plus, sunt produse de calitate – apreciate de clieti .

Simplu,practic, igienic si economic . in livrarile de hrana .

ketchup plic produs de UP 2003 Food este de calitate

Ketchup plic – produs de Up 2003 Food , este un ketchup de calitate .
La fiecare 100 grame ketchup se folosesc 110 grame roșii.
Pentru necunoscători poate parea o informație falsă .
Ei zic așa : cum adică ? In 100 grame intră maxim 100 grame . Unde pui zahar, sare,amidon s.a. ?
Pentru inițiați există o explicație simplă și logica .
Ketchup-ul se obține din roșiile culese in lunile august-septembrie .
Ele se păstrează până la prepararea sosului de ketchup , sub formă de pastă de roșii concentrată ( 38 % Brix ). Se folosescc aproximatic 5-6 kg roșii pentru fiecare kg pastă de roșii .
Atunci când se obține ketchup-ul , pasta de roșii concentrată se diluează in apă și se adaugă zahăr , oțet , sare ,amidon , arome.
Ideea este că , unii producatori diluează excesiv această pastă de roșii , producând un ketchup de calitate inferioară cu un Brix de 12-15% .
Brix -ul este cantitatea totală de substanță uscată.
LA ketchup , cca 1,5-2% este dat de catre sare , 4% de către amidon , 4-5 % zahăr. Dacă nu adaugi pastă de roșii produsul final are 10-12% Brix . Apă chioară.
Ketchup-ul plic produs de către UP 2003 Food , are un Brix de minim 30% ( cantitatea totală de substanță uscată) . În procesul de producție a materiei prime , se folosesc minim 16% Pastă de roșii concentrată (Brix 38%).
Kethup-ul plic produs de Up 2003 Food , se inscrie in aceeasi clasă de calitate cu Univer , Tomi (Orkla) , Heinz

ketchup plic nu se sparge și nu se varsă

Ketchup plic nu se sparge si nu se varsă nicodată .
De ce-i așa de important acest lucru ?
Atunci când livrezi pizza , este important să ajungă in condiții bune la client . Nu ai vrea , de ex. , ca sosul livrat alături de pizza , să se verse pe bancheta din spate a autoturismului clientului tău . Ketchup plic este un produs profesional , ambalat in condiții industriale , etanș , rezistent la șocuri mecanice accindetale din timpul transportului sau manipulării dar cu o deschidere ușoară la utilizare . Produsele noastre se adresează exlusiv pizzeriilor a căror clienți zâmbesc .

sosurile UP sunt potrivite pentru catering

Faci catering ? Atunci fă-ti viața mai ușoară folosind la livrări sosurile plic de la UP 2003 FOOD.
-Pachetul tău va arăta bine , mai compact si organizat
-munca-ți va fi mai simplă și mai economică, fiindcă elimini costul cu manopera pentru porționarea sosurilor în caserole și păhărele.
-clienții tăi vor fi mulțumiții , fiindcă sosurile UP sunt de calitate
-eliberezi din spațiu de depozitare ( se elimină caserole , etichete etc)
-poți face o corelare mai potrivită cu produsele tale – avem gramaj variat ( 20-30-50 grame )
-poți încasa separat sosurile (clienții vor înțelege că și tu l-ai cumpărat și ar fi logic să-l vinzi alături de produsul de bază )

Ai idee cat te costa portionarea cu polonicul in caserole ? Afla de aici de ce sunt rentabile sosurile la plic.

Ti-ai pus problema , cât te costă să porționezi un sos la caserole cu capac ?
Nu ? Ok.
Te ajutăm noi cu un calcul real .

O sa facem un calcul pentru o caserola de 50 ml cu ketchup , de ex.
Poate fi altceva , rezultate vor fi la fel.

În primul rînd ai trei (3) cheltuieli mari , directe .
1)Manopera = 0,08 lei caserola
2)cutie cu capac+ eticheta = 0,1+0,10 lei
3)materie prima = 0,2

De defalcam pe fiecare :
1)Manoperă . La un salariu de 1800 lei /luna net + 800 obligatii la buget = 2600 lei bru inmultit cu 25% ( zile libere + concediu 21 zile intr-un an ) = 3250 lei / luna cost real angajat . 3250 se imparte la 21 zile lucratoare , apoi la 8 ore / zi si rezulat un cost de 19,5-20 lei / ora cost real mana de lucru , mediu calificata pe ora .
Daca pui un om sa umple caserole , o sa descoperi ca resuseste sa faca cca 250 buc/ ora . Desface 20-30 caserole pe o masa , cauta polinic , cauta galeata , pregateste , pune in fiecare in parte , sterge margine ( la unele le murdareste ) , pune capac , aplica eticheta , le aduna pe toate intr-o cutie si de la capat. Vreo zece cicluri , daca-i rapid . Adica 250 bucati ora . Adica 20 lei impartit la 250 bucati = 0,08 lei / bucata

2)Cutie cu capac + eticheta . Am aflat ca o astfel de cutie , de medie calitate costa cca 0,08-0,10 bani , iar eticheta care cuprinde numele produsului ( serios , a trecut vremea sa treci cu carioca ) este si ea 0,10 bani , adica 0,20 bani total

3)Costul cu materia prima . Am luat in calcul un sos mediu spre inalt calitativ – la 42 lei cu TVA o galeata 10 kg. Adica 3,5 lei / 1 kg , fara TVA . Adica 3,5/1000 grame , inmultit cu 50 grame si cu o pierdere de 10% ( vei pierde pe galeata si polonic ) = 0,1925 , adica 0,20 lei / caserola .

TOTAL = 0,08+0,1+0,1+0,2 = 0,48 lei total

Nu am calculat :
– Timpul tau ca patron ca sa faci aprovionarea
– Costul spatiului ( masa aceea , acei 2 metri patrati unde portionezi , costa ,nu?)
– Riscurile efective ( asa-i ca dupa ce deschizi galeata se mai si strica ?)

De ce sosuri plic , de la UP 2003 FOOD ?
– Te costa mai putin
– Sunt mai estetice si au inscrise toate informatiile obligatorii ( compozitie, data s.a. )
– Sunt produse de calitate buna
– Iti reduci timpul si logistica – se ia plicul ,se livreaza
– Poti sa tii stocuri mici – economie de spatiu ( avem livrari saptamanale )

Coș

  • Nu este nici un produs în coș.