A)Primirea , acceptarea și confirmarea comenzilor

Primim comenzi doar de la persoane juridice (firme) .
Comenzile DVS pot ajunge la noi în mai multe moduri :
– Telefonic ( vezi secțiunea telefon la pagina contact )
– Prin secțiunea FORMULAR DE COMANDĂ sau FORMULAR DE CONTACT
– Prin web site-urile partenere ( GOOGLE, Facebook, Bizoo.ro si Afacerist.ro)
Pentru ultimele două forme de comandă vom avea nevoie de câteva date de contact minimale, respectiv : Numele dvs. , telefon, compania și ce produse vă interesează .
Noi o să vă recontactăm telefonic pentru a vă reconfirma comanda , pentru a vă cere alte date de livrare .
În principiu , pentru a finaliza livrarea avem nevoie ferm de următoarele date :
-nume exact companie
– Codul Unic de Înregistrare ( CUI)
-Nume generic companie și adresa Dvs. de livrare
-telefonul de contact al persoanei care comanda si a celei care va primii marfa

 

Comanda minimă acceptată este de 250 lei ( cu TVA ) .
Se referă la total comandă din toate produsele afișate pe site.
La o comandă de 500 lei dintr-un produs , aveți o reducere de 15% din prețul standard și expediția gratuită.
La contracte ferme , reducerea este permanentă.
Pentru comenzi și livrări urgente sună la:
0733959120 sau 0746219299

 

B)Mostre de produs – gratuite ?

 

Da . Puteți solicita doar mostre din produsele care vă interesează .
Mostrele se trimit doar la companii( pizzerii, restaurante etc.) sau personalului care deservește aceste companii .
Mostrele se vor trimite prin curier către Dvs. respectând următoarele condiții:
– Mostrele sunt gratuite ( în anumite cantități rezonabile)
– Curierul este gratuit
– Mostrele nu vă obligă să comandați produsul ulterior sau să le returnați
– Mostrele nu se returnează
– Produsele livrate ulterior vor avea aceeași calitate și prezentare cu a mostrelor

Pentru mostre gratuite trebuie completat formularul de comandă ! Click aici pentru redirecționare la formular

 

 

C)Contracte permanente ?

Da. Garantăm printr-un contract livrare pentru o durată mai lungă a produselor noastre .
Dacă optați pentru un contract , veți beneficia de următoarele :
– Termen de plată flexibil
– Includerea într-un traseu de livrare regulat
– Reduceri de preț
– Dezvoltarea relației ( personalizare, alt gust pentru Dvs .etc)

 

D)Modul de livrare a produselor

Pentru comenzile Dvs. vor exista următoarele moduri de livrare :
1)livrare directă – cu mașinile companiei noastre . Aceasta dacă sunteți într-un traseu unde noi facem livrări regulate.
2)livrare printr-un curier în cazul în care nu avem opțiunea de a vă livra direct sau comanda este o urgență.
Vom stabilii exact prin telefon cum veți primii produsele.

 

E)Livrare prin curier

Noi considerăm livrarea prin curier ca o formă de urgență sau provizorie .
De ce provizorie ? Fiindcă dacă veți comanda constant de la noi – în timp vom dirija în zona Dvs. una din mașinile de distribuție .
Chiar dacă nu este una din soluțiile cele mai bune , acceptăm livrarea prin curier .
Aceasta presupune niște cheltuieli, riscuri și costuri .
Curierii agreați de către noi sunt : Fan Curier și Nemo curier la intern
Livrarea se face în general în aceeași zi cu livrare în următoarea zi sau maxim cu livrare la 48 ore.
Pentru comenzile mai mici de 500 lei + TVA , se plătește taxă de expediție . Taxa este 35 lei ( cu TVA ) / livrare și se include în factura de livrare.
Dacă sunteți într-o zonă unde cele doua companii de curierat percep comisioane suplimentare de transport, o să vă contactăm și să vă comunicăm . Ele vor fi percepute suplimentar. Dacă le veți accepta o să vă trimitem produsele dacă nu comanda Dvs va fi stopată.
Produsele sunt ambalate de așa manieră încât ele să nu se degradeze în timpul transportului.
Factura, chitanța de plată și celelalte acte însoțitoare vor fi cuprinse în colet.

 

F)Retur produse

Acceptăm returul produselor doar dacă considerați că oferta noastră , așa cum este prezentată în acest website sau în web site-urile ar fi mincinoasă .
Că ceea ce v-am trimis în colet nu corespunde descrierii cu produsele noastre de pe web site.
Acceptăm returul doar în primele 15 zile de la livrare și doar pentru ambalajele intacte.
Pentru a preîntâmpina orice nelămurire sau discuție , preferăm să vă trimitem mostre gratuite ( vezi secțiune anterioară- mostre gratuite ).
Returul este gratuit iar banii care au fost percepuți pe produse vor fi returnați . Nu se returnează taxele de transport inițiale ( dacă au fost prinse în factură)
Odată produsele primite la sediul companiei noastre , pe baza AWB-ului de retur se va întocmii factura de retur .
Aveți obligația de a introduce în contabilitate ambele facturi ( și cea de livrare și cea de retur ) , chiar dacă nu v-ați încărcat cu marfa în gestiune
Banii pentru produsele de retur se pot trimite doar în cont ( nu, ramburs ).

 

G) Garanția produselor

Produsele noastre au o garanție de consum cuprinsă între 2 și 8 luni de la livrare. Garanția este trecută pe fiecare produs în parte.
În tipul garanție calitatea produselor trebuie să fie aceeași în condiții de păstrare corespunzătoare.
Pe termen lung produsele se păstrează în condiții de industrie alimentară ( depozite cu temperatură controlată de maxim 22-25 grade Celsius , fără umiditate, curate ).
Pentru termen scurt , înainte de livrare- consum , produsele pot fi expuse și la temperaturi mai mari ( 28-30 grade 0 sau fluctuante. Aici ne referim la expunerea pe rafturi în restaurante sau pizzerii.
Dacă o să constatați modificări la produse (gust, miros, balonaj etc.), vă rugăm să ne contactați . Rugam să ne comunicați lotul înscris pe ambalaj .
Noi vom compara ceea ce ne comunicați cu mostrele din baza noastră de date și o să comunicăm o soluție.
Dacă este vina noastră , produsele vor fi returnate sau înlocuite fără alte obligații din parte Dvs.

 

H) Plata produselor

Pentru livrările regulate și cele prin contract , plata se face prin OP la un termen stabilit .
Insistăm să alegeți varianta unui contract .
Pentru livrările ocazionale prin curier , plata se face la primirea mărfurilor în sistem ramburs.
Plata o veți face direct la curier prin metodele acceptate de către acesta ( numerar , card etc)
În cazul sistemului ramburs , în coletul de livrare veți afla atât factura cât și chitanța.
Nu percepem plată în avans .